Nyår på Skansen....

Jag och Niklas åkte ner till hans päron på nyårsafton efterom att vi inte hade nån aning om vad vi skulle göra hemma,mamma var magsjuk så dit ville vi inte,så vi åkte ner till dom för att sen åka till skansen och fira in det nya året:P
Först åt vi lite mat,förrätt,varmrätt och såklart efterrätt:P
Runt halv 11 tiden åkte vi in mot stan.
Det var ganska mysigt faktiskt,det snöade och så vare nå operaaktigt skit,såg inte ett skit förutom när Niklas lyfte upp mig,det var visst Lisa Nilsson och några till som sjöng,hehe
Fina raketer till hög dunka dunka musik och jättebra stämning,det tog sin tid att komma ut eftersom att alla dom 9000 pers som var där skulle ut samtidigt:P
När vi kom hem så mumsade vi Ost och kex och snackade skit....vi la oss runt 02.30 och vi båda somnade bums:P
Vi vaknade runt 13.30(!!!) idag,åt lite frukost och sen åkte jag och Niklas till hans kusin Janne och hans fruga Fiffin,som skulle ha fött barn igår men lillen ville visst inte ut då:P....det var trevligt att träffas och göra nåt än å bara sitta hemma här och glo,inget hade ju öppet heller så.
När vi kom tillbaka så åt vi kycklingspett med ris....ååh så gott det var,det är ett måste att äta när vi kommer hem till Falun igen:P
Efter det så har vi bara suttit i soffan och tittat på Tv,jag kikade lite i klädkataloger och hittade 3 måsten jag ska beställa hem:P

Nu har jag och Niklas suttit vid varsin dator ett tag och det börjar väl bli dags för sägen snart,börjar bli lite trött nu....vi borde gå upp tidigt i månn för att få tillbaka dagsrytmen igen:P
I månn bär det av till Media Markt och Ikea en sväng,får se om vi åker hem till falun eller om vi stannar nån dag till,vi har inte bestämmt oss än:P


Nyårsbilder kommer upp när vi kommit hem då jag inte har sladden med mig:/
Jag känner att detta år kommer bli ett skitbra år så äre bara:P




Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0