Bilder från julen.

Bättre sent än aldrig eller hur?:P



Våran julgran:P


Världens finaste!!<3



Nellie gillar julen:P



Öppna paket är kul:P


Trollungen:P


Granen i Bjurs:P


Tomten finns i Bjurs:P


Gabbe har vart snäll:P


Vincent tyckte pruttkudden var rolig,det tyckte jag med när Åsa satte sig på den så den sprack,tårarna bara sprutade på mig av skratt,haha:P


Mysigt:P


Vincent.


Min fina papi<3 Hittade ingen bra bild på mami,hon hade ändå blivit galen,haha:P



Ja det var några bilder får julen:P
Nyårsbilderna lägger jag upp strax,måste lägga in dom först:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh! jätte härliga bilder! vi ses nästa vecka!! älskar dig! puss, hälsa niklas!

2010-02-10 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0