Visste väl de....

Nu är visst Linda Chen hittad,mellan Rättvik och Falun.
Alla jag känner + jag själv har alltid trott att hennes kille mördat henne och nu verkar det som om det är så,han hittades visst svårt brännskadad i närheten av hennes döda kropp.
Vilket jävla svin som sitter och gråter i TV och vill ha henne tillbaka levande och så är det(säkerligen)han själv som dödat henne.
Fy fan vilka störda människor det finns,helt sjukt!!

Vi har mysfredag Jag,Niklas hans bror Patrik och hans son Daniel,Nellie sover för ett tag sen....hon är helt otrolig med sovandet,världens bästa unge med tanke på sovandet....hoppas våra kommande barn blir lika bra=)
Jag har köpt popcorn idag,blev så inne på det efter att jag åt det hos syrran i helgen.....det är ju så himla gott,har aldrig gillat det förut men nu så:P
Till det dricker jag loka citron....så gott=)
Känner mig så nyttig....grabbarna dricker Cola och äter lösgodis,jag har endast smakat nån godis,haha:P
Nu kommer deras föräldrar oxå...i månn blir Orsa Björnpark,ska bli kul för jag har inte vart där sedan jag var liten....det var ett tag sen nu om man säger så:P

Igår fick jag mina nya glasögon,trivs jättebra i dom faktiskt....sen gjorde det ju inget att dom var sååå billiga!
Betalade endast 425:-
Modellen på bågarna är snygga men färgen är väl sådär,typ leopardmönster,haha....
Skönt att vila ögonen från linserna ibland oxå=)



Nu ska jag vara social...ha en trevlig fredag!



Tjong Tjong!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tittade du inte på Dirty dancing på 1:an i går?

2009-09-19 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0