Träning m.m

Igår började jag mitt hårda långa träningsläger,ska hålla på fram till jul....och såklart fortsätta efter nyår så jag får en hot snygg body till sommaren!hehe!

Mina nya regler:
*Inte stå på crossen kortare än 45 min(om jag inte är helt slut vid 30 min)
*Bara ha 2 träningsfria dagar i vecka
*Cykla eller gå till jobbet
*Godis+läsk 1 dag i veckan
*Mag,ben och arm övningar 3-4 dagar i veckan

Igår stog jag faktiskt i 45 min på Crossen,det gick ganska bra för jag hade nya Top Model att kika på på TV,då går tiden mkt fortare.
Idag stog jag bara 30 min men jag var helt slut alltså,kan kanske bero på att jag inte hade ätit nåt innan så jag hade ingen energi men jag får väl göra ett till pass ikväll.
Har börjar cykla fram och tillbaka till jobbet nu,har lite ont i arslet men det går väl över,hehe.Sen har jag börjat använda stegräknaren igen:P
Nu är jag på G igen,det känns så bra.....jag ger fan inte upp denna gången!!:P


Idag har vi hämtat hem mitt bord som stått hemma hos Mela...äntligen!
Niklas lånade en skåpbil från jobbet och vi passade på att göra det på hans lunch och bordet passade precis in i bilen och då menar jag precis på millimetern,vilken tur vi hade:P
Tror det kan bli fint att ha det i vardagsrummet,tänkte ju först sälja det men nu blir det ett matsalsbord.
Jag kom ju på att det kan vara bra å ha när Niklas familj kommer upp för när alla är här får jag och Niklas sitta på golvet och äta,haha.....men nu borde vi få plats=)
Kan va bra å ha vid kalas och sånt med:P
Så himla synd att Mela jobbar idag för det är en underbart fin och varm dag idag,är perfekt för en bär och svampplockar dag.
Skulle visst bli fint i månn med men då jobbar jag såklart men på onsdag är vi båda lediga....som vi vet nu iaf annars får det bli en skogsdag=)


Nej nu ska jag väl sätta igång och fixa med bordet och så,fixa disken,vika och sortera tvätt sen gårdagen:P
Förresten finns det fler killar än Niklas som har en tendens att stöka ner så fort dom kommer hem??
Sorry älskling men du är verkligen slarvig och inte jätteduktig på att plocka undan efter dig:P
Älskar dig mest!<3

Är så himla lessen över att jag måste begrava mina älskade,älskade skor som Niklas köpte till mig förra sommaren.
Skulle tvätta dom men dom blev helt störda,jag blev skitsur och började typ grina,haha...älskar dom sååå mkt,får se om dom finns kvar på HM för dom har funnits i år med, då köper jag dom på direkten!!:P
RIP my shoes!!:(




Nej nu måste jag sätta lite fart innan jag somnar här i soffan,blev så himla trött...snark:P



Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0