Rest in peace


Patrick Swayzes kamp mot cancern är över.
Den världsberömde filmstjärnan dog i går, 57 år gammal.
Älskar verkligen filmen Dirty Dancing,blev så himla sugen på att se den filmen nu men har inte den,måste köpa!! :P


http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5795093.ab


Idag har jag städat i Nellies rum,satt upp tavlor och sånt,fixat i köket,rengjort mikron,fixat med disken och så....skulle ha fortsatt men den här jävla datajäveln tog upp resten av tiden,haha....men så hemskt ser det inte ut här hemma så det är lugnt:P
Niklas jobbar med våran bil idag,vet inte hur sen han blir men när han kommer hem åker vi och handlar så vi kan göra Tacos!=)
Träningen går bara bra,mkt bättre än väntat,igår blev det 1 timme på crossen,jag är fan bra!=)
Tittade på Färjan medans jag tränade,några killar på Grycksbo  var "huvudpersoner" i gårdagens avsnitt så det var mest därför jag såg på det för jag har aldrig sett det innan,haha.


Hade en bra helg hos Syrran,vi var på loppis på lördagen för Danne skulle stå där och sälja,hittade lite grejer men en del tar ju sjuka överpriser,det är en loppis inte en antikhandel!!:P
Blev själv jävligt sugen på att sälja grejer på loppis för man tjänar ju flera hundra på saker man annars kunde slängt på tippen,grejen är ju den att vart finns det loppis häromkring?nån som vet?
Har hittar massa saker vi kan sälja,haha
På lördagskvällen hade vi lite kalas för Filippa,hon verkade nöjd över presenterna vi gav henne=)
Senare blev det Guitar Hero hela kvällen...iaf för Danne,vi fick mest titta på,haha
Vi åkte hem tidigt på söndagen eftersom att jag började jobba kl 12,hade vart kul å vara kvar längre så man kunde vart med på det rikiga kalaset och träffa dom andra men det får bli en annan gång:P


Danne och Niklas



Filippa dansar och Niklas spelar:P



I månn blir det jobb....heeela dagen!:P
Är så glad för dom enstaka dagarna jag får jobba,vill att dom ringer från städ oxå,min otur måste ju vända snart...eller hur!? :P
Nu ska jag kika på Unga Mödrar....hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0