Orsa Björnpark

I helgen var vi på Orsa björnpark med Nellie,Nikas päron+bror och barn.
Det var trevligt och vi såg dom flesta djuren,Nellie tyckte det var skitkul,höll på att dö av skratt när isbjörnen lekte i vattnet....ännu roligare var det när jag sa tittut varje gång den tittade upp ur vattnet.
Hon var jätteglad hela dagen medan Daniel var sur,ville inte se eller höra/göra nånting.
Det var lite drygt att gå "slingan"runt eftersom att det ligger på ett berg så var det riktigt flåsigt att gå ända upp på toppen...speciellt när Nellie ville att jag skulle springa uppför med henne i vagnen....Niklas fick ta över efter att jag fick blodsmak i munnen,haha:P
Synd att det var så dyrt att gå in för sååå himla kul vare inte,hehe....sen fanns det inge matställe i parken,vi höll på att dö att hunger efter halva biten,fick bli McDonalds i Mora på vägen hem.....Niklas mat skulle dom komma ut med när det var klart men efter ca 15 min fick vi nog,Niklas gick fram och sa åt som....dom fattade ingenting,dom hade tappat bort hans betsällning men fick tillslut sin mat+pengarna tillbaka:P



 

 









Har sån J-A träningsvärk i magen,Niklas har kört hårt med mig...blir så glad att han hjälper mig med träningen,han är bäst!<3
Träningen på crossen går oxå bra,i förrgår blev det 50 min och igår 45 så det går framåt=)
Bara att fortsätta så här så blir det bra...hoppas jag!

Väntar på att Niklas och Nellie ska komma hem,äta lite mat och så....lämnar henne igen vid 19 tiden,får se om vi åker och handlar lite då,är lite som fattas till mat osv....
Jag skulle kunna döda för en liten chokladbit....har både mens och slutat med p-piller så det beror kanske på det för annars är jag inte så förtjust i godis men nu MÅSTE jag ha choklad!!!det är ett måste när vi åker och handlar.....sen ska jag bara möla i mig den och må dåligt över det,då ställer jag mig på crossen och tränar bort den,haha....


Nu ska jag slappa innan yrvädret kommer hem,haha



Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0