Nya saker:P

Niklas och jag var iväg till Elgiganten och köpte vattenkokare,kaffebryggare och brödrost till paketpris...endast 599:- för allt och dessutom blev det mkt snyggare!=)...nu skulle vi haft en svart Sodastream(fick den i födelsedagspresent)...vi tänkte ju byta den förut men sket i det,men som sagt nu hade det vart snyggare med en svart,hehe:P
Åsa får det gamla eftersom att hon behöver det så blev hon glad när jag frågade=)


Före....



....och efter:P






Nu på kvällen har jag oxå fixat med bordet vi hämtade tidigare,men det blev lite trångt när Crosstrainer står där men jag tänkte flytta ut den i hallen,tror inte den stör så mkt där faktiskt=)
Vi får sätta upp nåt på väggen sen,ser lite tomt ut nu,och köpa nåt fint att ha på bordet,ljusen blev en nödlösning bara,hehe:P
Packade upp duken idag så därför är den lite skrynklig,köpte en sån där duk som går att torka av,i plastigt material....bra att ha när man har barn hemma=)




Vad tycks?
visst blev det fint? =)



Undrar när Niklas kommer hem då?börjar bli lite hungrig nu och vi måste åka och handla för det finns inge frukost hemma,eller jo vi har yoghurt och flingor men det tänkte jag ta nu så magen får i sig lite fibrer,haha
Förresten så ser det ljusare ut på jobbfronten,väntar bara på ett samtal:P
Är ganska sugen på kräftor,har vart det i flera dagar nu och ännu mer nu när dom håller på med det på Tv´n nu...synd bara att Niklas inte tycker om det:/




Ha en trevlig kväll!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0