Ny Design!

Tack så mkt för hjälpen Myron!=)
Love you sis<3

 Vi sitter nu och kikar på Forest Gump,det måste ha vart 5-6 år sedan om inte mer sen jag såg den sist,till det har vi tända ljus och godis...det är ju trots allt lördag,jag äter ju ändå naturgodis,känns ju lite nyttigare iaf:P

Efter det senaste inlägget har jag städat som en tok,satt upp nya gardiner i köket och så,fick bli dom nyinköpta från Dollar Store:P
My sover över,skönt att slippa sova ensam inatt,...that´s scary.....vet inte vad som hänt efter att Niklas och jag flyttade ihop,jag som sov ensam med katterna i 2 år,nu får jag panik,haha:P
Kanske för att jag inte vill sova utan Niklas,är ju så van vid att han håller om mig tills vi båda somnar,japp vi är mysiga!:P

Jobb i månn igen,vi har verkligen fullt upp där nu och det är skitkul att det händer nåt och ännu roligare när jag fick ansvaret att flytta och fixa med accessoarerna(eller hur det nu stavas) och annat småplock=)
Ledig på måndag och så blir det jobb på tisdag igen....jag och Mela tänkte ha en blåbärsplockar dag nångång nästa vecka,hoppas det blir av:P



Vi 2 för alltid!!<3





Nej nu ska jag vara social med syrran

Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0