Lite kul:P


Mela:tänk att det finns fiskar här (i Faluån)

Jag:Va?!gör det?

Mela:Nej,jag vet inte

Vi:HAHAHA!! :p


Finns det fiskar i ån,nån som vet? :P


ÅÅÅÅh vad jag saknar min Niklas!
Han och Nellie åkte till Sthlm i morse,jag har jobbat idag och ska göra  det i månn med och det är därför han åkte,det kan jag förstå.
Jag jobbar hela helgen,Han har inte så stor vänkrets här i stan....skulle vara Jerker då,hehe
Synd bara att det är så långt mellan Falun och sthlm....eller långt och långt men det är ju en bit iaf.
Han kommer ju hem i månn igen men det känns ändå fördjävligt att inte ha han här hemma....en lördag dessutom....och inte tala om ensamt!:(
Men My kommer hit sen,ska bli kul och umgås bara med henne=)



Nej nu ska jag stänga balkongdörren(Brrrr) och börja plocka undan lite grejer som kläder i sovrummet,ställa in lite disk i maskinen och göra ren kattlådan:P



Ha en trevlig lördagskväll!=)




Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mela

haha va go du e min vän=)=) love you.. vi hörs av imorgon på nå vis=)=)ska bli såå roligt att träffa dig igen=)hehe pussy puss på fishey haha uuuhe

2009-09-06 @ 21:55:25
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0