Amandavardet,vilket skämt!

Fy fan vad jag blir irriterad på en speciell bloggare,jag blir så arg,hon måste ju för fan vara ett skämt annars är det fan synd om människan!
Jag och My satt å kikade på hennes videobloggar och jag blev så jävla cp på henne,vill fan slänga ut datorn genom fönstret!
Hon vet inte vad hon ska säga och drar sina fula fingrar genom sitt hår hela,hela tiden men det som är mest irriterande är att hon säger MMM efetr varje mening och skrattar och är så jävla töntig!
Blir så jävla arg bara jag skiver om henne hon nu,vill typ slå sönder nåt,haha....
Som sagt jag hoppas verkligen att hon skämtar men det tror jag inte!

kolla in detta!
http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94&feature=related

www.youtube.com/watch?v=t-2vwp-BEdE&feature=related


Alltså hur gammal är hon egentligen,nån som vet?
Jävla fjortis!



En till jävla tönt är kissies.
Hon tror att alla vill vara som henne och att hon är snyggast i världen,hon är bara irriterande.
vart är världen påväg??
Alla tjejer i den åldern har stort,lång,vitt hår och ton av smink i fejan....det är fan hemskt och inte ett dugg snyggt!

http://www.youtube.com/watch?v=vEHxzkG7x3M&feature=related

www.youtube.com/watch?v=fU-dgj-xUpY&feature=related






aja nu ska jag bli på bättre humör för sånna här männiksor gör mig så irriterad att jag som sagt vill slå sönder nåt,haha
Sätter på musik och städar för fullt men först ska jag äta:P
och fan för dig My som visade mig dess bloggar,haha:P


Hej hopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0