Good Music

Älskar att städa till hög bra musik!
En favoritlåt jag har just nu är David Guettas låt med Kelly Rowland-When love takes over!
Den är såå himla härlig tycker jag,jag blir så glad av den!
Det är en bra städlåt....tummen upp på den!=)


http://www.youtube.com/watch?v=zudbz4hOcbc


Nu har jag Maui på besök,han är så himla snäll och go,han ligger brevid mig här i soffan och myser,han ska få lite mat och jag ska städa nu eftersom att min huvudvärk gått över efter lite piller och vila så nu är jag fit fot fight igen=)
Niklas är och jobbar hos en kille,vet ej när han kommer hem men snart hoppas jag=)



Nu blir det David Guetta på repeat och hög volym!



Tjipp

Kommentarer
Postat av: Myron

Jag älsakr den jag med!!!

2009-09-07 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0