Fredag....

Ledig idag igen,är mer hemma nu än på jobbet...it sucks!:/
Men då hinner jag träffa Mela,vi har så himla kul ihop min kära vän!=)
Har stått på crossen 30 min idag,verkar som om jag inte orkar mer på morgonen,kan bero på att jag inte ätit innan....men 30 är ju bättre än inget även om jag hade velat mer men orkade inte:/
Tog ett bad en snabbis efteråt och sen lagade jag mat åt mig och Niklas som kom hem och åt på sin lunch=)
Nu ska jag färga håret,det blev misslyckat sist.....skulle färga utväxten men det verkade som om inte färgen tog nånting för jag hade fortfarande utväxt efteråt...hm?
Nu gör jag ett nytt försök:P
Sen måste jag städa,tänk att jag bara har jobbat 1 dag denna vecka men ändå har jag städat varje dag,hur fan kommer det sig? städa varje dag?....kanske för att jag är lite pedant för Niklas ser inte
 att det behövs,haha....
Ikväll åker vi ner till systeryster i Kårsta,tar med oss lillbrorsan oxå,ska bli kul.
Vi har inte vart där på ett år....Filippa fyller år och fråga mig inte hur gammal,haha....men 5 eller 6 är det iaf....,haha,shame on me!! :P


Nej nu ska jag börja med håret så jag kommer nån vart med städningen sen,är ju så skönt att komma hem på söndag och det är rent och fint!=)
Bara att sätta på MTV och surroundljudet+bas och börja städa....mmm me like good music!!
På tal om bra musik,den här låten ännu en till favvolåt.....men har för mig att Lady Gaga och Rihanna gjorde den ihop först,hehe......på tal om Lady Gaga.....hon är visst tvåkönad,lite äckligt men inget man kan rå för.

Eva Simons-Silly Boy
http://www.youtube.com/watch?v=KsARkMV1qas
Ha en trevlig helg!


Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0