Äntligen!!

Jag säger bara det!!
ÄNTLIGEN!!=)
Nu känns det som om allt löser sig.....känns så jävla skönt och det är en sån lättnad!!!=)

Är ensam hemma nu,Niklas och Niklas pappa fixar hans bil idag så här sitter jag....kikar på Top Model Australien.

Idag mår Mini kirri mkt bättre,igår när jag släppte in henne kunde hon inte gå...blev så orolig att hon vart med om en olycka,ringde veterinären och dom skulle ringa upp....fick en tid dom skulle ringa...ca 3 timmar senare!!?
Dom ringde iaf upp och fick en tid på onsdag(i månn)....helt sjukt att man måste vänta 2 dagar innan dom kan kolla på katten.
Hon skrek till varje gång man tog på hennes ben och det var ganska svullet men framåt kvällen började hon sätta ner benet mer och mer,Niklas höll fast henne och jag kikade och hittade ett sår...eller hon var typ skinnflådd på ett ställe,blev glad att det "bara"var ett sår och inget värre som typ ett brutet ben eller nåt.
Idag går hon som om inget hänt så det känns skönt!=)
Så nu kan jag ringa och avboka tiden!:P


Lilla prinsessan:P

På tal om katter så blev Elvis hela 8 år i helgen,tänk att det vart han och jag så himla länge...och om inget händer så har vi lika många år kvar,om inte mer....älskar han sååå jävla mkt,han är verkligen speciell för mig!<3
Älskar ju lill katten oxå men det är ändå nåt speciellt mellan mig och Elvis...låter kanske skittöntigt men så är det och då får jag väl vara töntig enligt andra,det skiter jag i!:P

Elvis som liten bäbis=)



Bästa vänner<3




Har sån ångest inför min monsterlånga arbetsdag på torsdag...men jag tjänar pengar!=)
Först har jag tid på AMS kl 09,det är nåt möte jag måste gå på....hoppas Mela kan vara med oxå,känns skönt att ha nån med sig...speciellt Mela!=)
Börjar jobba kl 10....vi har kvällsöppet till kl 21....så jag jobbar 10-21...visst jag har 2 timmars rast utspritt under dagen....och som sagt...jag tjänar pengar!!=)

Igår var jag på stan med mami<3
Det blev ett par svarta byxor som jag kollat på ganska länge....fick ju presentkort på Vero Moda av Niklas,vet ej varför...kanske för att jag bara fick 1706:- i lön....visst är han underbar??
världens underbaraste till och med!<3

I helgen är det Rättviks Marknad,vi har Nellie under helgen....får se om vi träffar på Linda,Pirre och Engla,jag och Linda har pratat om det...hade vart trevligt iaf=)
Vet att ni läser detta så hör av er om ni kan,haha!:P




Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0