Panik!

MÅSTE ha ett till/nytt jobb alltså!!
Jag har sån jävla jobbpanik,vet inte vad jag ska ta vägen...blir så frustrerad...och lessen!:/
Indiska är ju inte mkt till hjälp,jobbar ju typ ingeting där längre....vart tog alla timmar vägen?
Jag var ju mer där än hemma bara för nån månad sedan.
Fast folk slutat så har jag ändå inte mer timmar,bara mindre...suck:(
Har setat och letat jobb nu på internet men då måste man antingen ha erfarenhet,körkort eller vara student....vad är det för jävla skit.....varför finns det roliga,enkla,extrajobb som endast är till för studenter som vill ha extra....Men hallå!? jag då?
Jag jobbar väl lika bra fast jag inte går i skolan...eller?



Nån som vet nåt om nå jobb får gärna säga till mig för jag tar fan som helst nu,bara jag får ett jobb  så jag har nåt att göra på dagarna och såklart....tjänar pengar:P




Nej nu ska jag ta och äta lite och sen ut och ta en powerwalk i det fina höstvädret=)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0