We just love it!

Det blev sååå snyggt med tapetseringen.
Vi är så nöjda,det passar så bra in i vårt vardagsrum,den är verkligen vi....grå och svart,visst det är skittråkiga färger men det passar fan till allt:P
Ska väl erkänna att vi härmade syrran med tapeten men vi fastnade verkligen för den när vi såg den hos dom så....tack Maria och Danne;P


Igår var vi på kupolen en sväng.
Niklas köpte ett nytt skärp och vinterskor:P
Jag köpte nya glansiga leggings...eller tights eller vad det heter,nån som vet vad skillnaden är?:P
Niklas fick en tröja av mig som tidig födelsedagspresent...den var skitcool:P
jag måste hitta nå mer tills hans födelsedag....det är ju en bit kvar så jag hinner spara lite pengar=)
När vi var klara åt vi och sen åkte vi till bjurs,där var det fullt hus:P


Idag var vi ner på stan,hade inte så mkt annat å göra en söndag som denna.
Hälsade på Johanna och Linda på Indiska....alltid lika trevligt=)
Idag var det Nellie som fick nya byxor...jag hade sett ett par skitsnygga jeans som jag ville att hon skulle ha och så hittade Niklas ett par så det blev 2 par åt henne,sen gjorde det ju inget att det var 25% på dom oxå:P
Hon behövde verkligen jeans,vi har ju bara haft tråkiga mjukisar i olika färger åt henne så nu fick det vara nog med soffpotatis byxor för hennes del:P


Jag hittade en skitsnygg tröja på Stadium,den måste jag ha alltså!
När jag var liten och tittade i leksakskataloger och jag såg nåt jag ville ha så sa jag alltid att den ska jag ha men....man ska säga:den vill jag ha,inte ska ha!
Det lärde mamma mig,kommer aldrig att glömma det,haha
Men den MÅSTE jag ha så är det bara....tur jag har egna pengar och kan bestämma själv,haha
Det är bara att hoppas att den finns kvar när man får lön men med min otur så finns den säkert inte då,hehe


Nej nu ska jag lägga upp våran bokhylla med tillhörande vitrinskåp+TV-bänk på blocket.
Ska bli skönt att bli av med åbäket,om nån nu vill köpa det vill säga.
Kan ju hoppas så vi kan köpa nåt nytt och modernare för pengarna,haha:P









Nå,vad tycks? visst är den cool? :P
We just love it!



Sovdax snart så natti natt på er!:P




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad snyggt vill också ha fondvägg hemma:)

2009-10-11 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0