Kaboom!

Igår när vi skulle åka och Handla på City Gross så krockade vi med en annan bil...suck!
När vi åkte över bron mot Grossen så kom det upp en bil från Borlängehållet,hon stannar och kör precis när vi kommer....Krasch!....jävla kärring!
Eller kärring å kärring....hon var i samma ålder som min syster och hon är ingen kärring,haha:P
Hon var skitsur och sa att vi körde för fort...up my ass att vi gjorde!
Hon kan ändå inte säga nåt eftersom att hon körde fast det är lämna företräde så hon kommer åka dit på det så det sjunger om det!!
Ingen av oss blev skadade så det var ju tur=)

Vi gick ur bilen och jag trodde att jag skulle få en chock....och en chock fick jag!
Det var bara skrapmärken på sidan,lyktan och fronten sprack,navkapseln/fälgen är helt skrapad,backspelgeln hänger och slänger och dörren är lite seg att öppna nu...jag trodde att hela sidan skulle vara helt kraschad....Thank god for Saab!<3
Hennes lilla skitbil såg förjävlig ut,hela hennes front var bortsliten och hennes backspegel var sne.....kör aldrig en liten skitbil....krockar man så kan det vara kört!:(



Just nu håller jag på att tvätta golven och ska sedan dammsuga innan Nellie kommer hem,hon hatar den!:P
Idag har jag oxå tagit massa kort på saker som jag ska sälja på tradera/blocket...blev en del saker faktiskt=)
Kikade in på min internetbank och kikade hur mkt jag får i lön,var 2000:- mer än vad jag trodde att det skulle vara....blev så glad!=)



Nej nu ska jag fortsätta med städningen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0