I'm so happy!

Japp idag är jag superglad...eller rättare sagt otroligt lättad!
Har en sån härlig känsla i kroppen,nu fixar sig allt känns det som....inte allt kanske men en stor del iaf=)
Jag älskar dig Niklas!<3

Igår var vi hos Linda och Pirre så småtjejerna fick leka lite,dom verkade ha väldigt kul iaf=)
Bakade lite med Englas lera,fikade lite,busade och skrattade i deras tunnel och bakade med lera igen.
Vi åkte hem runt 19.30 tiden tror jag,Nellie var sååå trött,haha
Nellie tyckte inte alls om Pirre igår,haha....Niklas gjorde det ju inte bättre heller som ska reta henne hela tiden,skakade på huvudet och grät så fort hon såg Pirre,haha.....jag kunde inte låta henne vara så ledsen så jag tog upp henne och myste...lilla plutten!<3
Vi skyller på att hon var så himla trött,hehe:P

När vi kom hem så fick jag natta henne,har provat nångång när hon var mindre men det gick inte så bra men nu gick det superduper bra,det var skönt....och kul!=)
På kvällen tränade jag i 40 min=)


Idag har jag en fixardag.
Ringt runt en massa och mailat en massa och uppdaterat mitt CV.
Så skönt för nu kan jag bara ta med dom ner på stan och lämna in i massa butiker:P
Ska väl ta och fixa lite här hemma oxå,Niklas päron kommer i månn och är kvar över helgen.
Jag jobbar både i månn och på Lördag,känns skönt att få jobba lite faktiskt=)



Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: maria

guud vad snygg du är!!! passar dig riktigt bra!! kramis

2009-10-15 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0