I have a good day today!

Var ju på stan med My idag,det var trevligt,händer inte allför ofta...tyvärr:/
Hittade den där krämen jag skulle köpa så det var skitbra.
Köpte oxå Vitt te som visar sig vara bra hjälp om man vill gå ner i vikt eftersom att mindre fett lagras i dom nya fettcellerna.
Så både vitt och grönt te är bra har  jag läst...lättlurad Kalle ko skit!
Få se om det funkar eller om man bli lurad,haha
Blev toast och iste på Wayne's Coffee....det var supergott,första gången jag provade....tummen upp för de=)
Kikade lite på dom vanliga ställena (HM,Vero Moda,Gina tricot)
Hittade inget speciellt som jag fastnade för...tur är väl de kanske:P


Var in på Indiska och hämtade mitt nya schema...vilket jävla skämt!!
Jag har fått 4,5 timmar i veckan.....jag som skrivit på för 6,5 ska ringa i månn och säga till att jag ska ha fler än de,blir så himla arg....och får panik....var ska jag få pengar ifrån?
Dom på handels har ju klantat sig oxå....allt det där men pengar känns bara skit just nu....hur lång tid tar det innan dom får tummen ur arslet och gör nåt vettigt?....hur lång tid kommer det ta innan jag vet om jag får stämpla upp eller inte?....åååhh!!:(


När My åkte hem och Nellie somnat så gjorde vi varma mackor och te,Niklas tog kaffe istället...mm så gott det var=)
Så himla kul att Nellie kan säga Anna nu och ropar på mig...me like,good girl<3
Läggdags nu snart,är ju en ny dag i månn....får hoppas på att jag får sova någorlunda inatt.
Var in på apoteket idag oxå och hittade tabletter som ska hjälpa till att komma till ro och slappna av så man somnar lättare....får köpa det när jag har mer pengar,är ganska pank nu:/


Syrran på Wayne's


Mina inköp för dagen:P


Lite kvällsmys:P


Nu ska jag krypa ner i sängen till världens bästa!
Älskar dig!<3


Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: en gammal grycking :)

Rött te är också bra, ökar förbränningen sägs de... och så e de gott :) fast alla teer utom svart e ju bra för dom är inte jästa, men det är svart te!

2009-10-12 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0