Fixat en massa...

Puhu!
Nu är jag klar,fattar inte att jag ska sätta igång och göra massa saker så här sent,hehe.
Har duschat,ätit kycklingrulle med babe...mums!
Sen har jag vikt och sorterat tvätten,gjort matlåda för i månn och på lördag,dammtorkat och städat lite allmänt,det ska vara tipp topp inför helgen.:P
Nu är det läggdags,Niklas sover som vanligt här i soffan,haha.....han är så himla söt!<3

Vi var iväg till Lager 157 när Niklas slutat,det var som vanligt...hittar inte ett skit och det har jag aldrig gjort där heller...eller jo en T-shirt kom jag på....undrar vart den tog vägen?
Har jag en liten syster som kanske vet?:P
Sen åkte vi till Bjurs och hälsade på min älskade familj!<3
Vi skjutsade Mysan till Madde i Grebo och sen åkte vi och handlade frukost inför helgen då vi får besök av Niklas päron=)


Nej nu måste jag lägga mig,ska upp kl 08 i månn och det händer inte så ofta längre,hehe
Önskar faktiskt att jag var mer en morgonmänniska än en nattuggla...som jag alltid varit.
Är ju så skönt att komma upp i tid och börja dagen men,men...


Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0