Ensam....

Jag är ensam hemma för Niklas jobbar över med BMW gänget idag,skulle komma hem runt 21-22 tiden...suck!
Tråkigt att vara ensam...jag är så himla hungrig oxå,ska gå och kika om jag hittar nåt att äta:P

Ska träna lite sen,rygg,mage,ben och armar.....blev 30 min på crossen tidigare idag oxå,jäklar vad jag svettades....puhu!:P

Pratade med Eva-Lotta idag....och Moa som ringde,söt kusin man har:P
Städjobbet verkar vara på G iaf,det känns skönt.....bara att hålla tummarna,MÅSTE jobba mer!!

Har stött på ett till problem idag oxå,jävla skit!
Trodde jag var klar nu men nej då...blir så arg och irriterad...och lessen!
Jävla klant man är!:(
Men det löser sig oxå,det vet jag så det är ingen fara egentligen:P
Jobbigt bara att berätta det för Niklas,haha:P


Radongubben har vart här idag igen och ska göra en ny mätning i Nellies rum,sist låg den i vårt sovrum.
Sista mätningen visade visst "för" bra värden så dom ska göra om det,får se vad det blir den här gången gå.
Nu ska den stå i hennes rum till på fredag.

När Niklas lämnade Nellie till Charlotte i söndags så tjatade hon typ ut namnet Anna i hennes hall,haha...Charlotte blev säker sååå glad...mohaha!
Good Girl<3

Jag och Elvis sitter och delar på några ostkrokar i soffan,haha
Har inte ätit det på kanske 1 år...hade glömt bort hur gott det var!
Hade köpt en sån där jätteliten påse förut men inte ätit det då,passar på att äta lite nu i min ensamhet:/
Har ju iof katterna så så ensam är jag inte<3
Elvis äter fan allt....utom grönsaker och frukt....låter typ som Niklas,haha:P
Nu sitter han i mitt knä och kurrar och tigger mer,haha:P




Nej nu ska jag släppa in Lill katten och göra nåt att äta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0