En dag på stan....

Ska fixa mig nu innan jag ska gå ner på stan och träffa syrran,var länge sedan hon och jag umgicks så det ska bli trevligt=)
Har lite saker jag måste köpa...eller iaf se vad det kostar så jag kan köpa det när jag har mer pengar:P
Tänkte kolla om jag hittar nåt på Vero Moda oxå eftersom jag har några hundra kvar på mitt presentkort jag fick av Niklas:P
Har ju dessutom ett presentkort på HM oxå plus 150:- rabatt på Gina Tricot,har samlat på mig lite nu,haha
Idag är det härligt höstväder,solen skiner och löver lyser orange/rött utanför...hösten är så mysig!=)
Så svårt att veta vad man ska ha på sig bara,det är ju antingen för kallt eller för varm:P


Nej nu ska jag fixa mig så jag är klart tills Mysan kommer med tåget.
Uppdaterar senare om mina inköp...om det blir nåt,ska iaf köpa en kräm från Nivea som jag är liten nyfiken på att testa:P


Systrar<3




Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: storasyster

tjenare snyggingar!! hi hi puss från mig

2009-10-08 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0