Ingen rubrik....

Idag gick jag upp lite efter kl 10,kikade på Våra bästa år,haha....ja jag vet det är sååå dåligt men jag måste ändå se på det,haha:P
Ställde mig på Crossen medans jag kikade på det,blir så mkt lättare och tiden går så mkt fortare om man har nåt att titta på.
Efter det så började jag laga mat åt mig och Niklas eftersom att han kommer hem på lunchen och äter dom dagar jag är hemma.
Idag var det makaroner och Bacon som stog på menyn....jag älskar bacon,det är fan det godaste som finns!:P
När Niklas åkte tillbaka till jobbet fastnade jag på google,haha....nu sitter jag här men ska gå och ta ett bad och ha hög musik,skum och unna mig en ansiktsmask=)

Har oxå disk att fixa och tvätt som ska vikas och sorteras men det får bli senare.
Niklas kommer hem sent ikväll för först ska han byta däck på mina pärons bil och sen ska han fixa nåt med våran pärla.
Då kan jag passa på att göra det sen eftersom att han ändå blir sen så har jag nåt att göra,haha vad jag är tragisk!




Fick precis ett sms från Niklas ,han är ju världens underbaraste!!
Skriver så fina saker,jag är världens lyckligaste!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0