En måndag...

Tog spillbitarna från tapetseringen igår och gjorde en löpare av dom,visst blev det snyggt?
Jag tyckte jag var smart,haha:P




Tro det eller ej men idag hände nåt stort.
Jag har tvättat...för första gången helt själv....i hela mitt liv!:O
Jag tror jag har varit ganska bortskämd med tvättbiten tidigare,haha;P
Dt gick skitbra....visst jag ringde Niklas kanske 2 ggr men ändå....inga kläder krympte eller blev missfärgade så det blir godkännt=)
Nu ska jag bara komma ihåg hur jag gjorde tills nästa gång,haha


Idag hade vi en gubbe här hemma som gav oss en ny radonmätare...igen!
Vi hade visst alldeless för hög halt av det i lägenheten när dom kollade i våras....det är inte alls bra!
Man skulle visst ha runt 100 men vi hade 400 så det är ju ganska stor skillnad.
Dom har öppnat alla ventiler i fönstren för att se om det hjälper.....fryser ihjäl,brrr!
Nu ska vi ha den nya tills på fredag....blir det inte bättre så måste dom visst riva upp golvet och göra hål i marken och annat skit!
Det orkar jag bara inte med...får panik om det blir så.
Hatar när det är stökigt och har en massa okänt folk hemma....kul när man inte jobbar så mkt,vart ska man ta vägen då?
Håll tummarna på att det är bättre nu!


På kvällen har vi vart hos moster Eva-Lotta och kusin Moa.
Niklas skulle fixa deras bil och det gick bra,han hittade felet....han är sååå bra min älskling!!
Vi fikade och pratade massor och jag ritade hästar med Moa,det var trevligt=)
Borde åka dit oftare....nu blir det säkert så,nu när dom lovade Niklas deras garage.....'r han väl mer där än hemma,kommer jag aldrig se han,haha...skämt åsido (I hope :P)


Har fått fler tider på Indiska nu,dom ringde idag.
Det är inte många men mer än tidigare så det känns skönt även om jag vill ha så mkt mer.
Men man får ju vara glad för de man får och det är jag verkligen!


Läggdax snart,Niklas sover redan brevid mig här i soffan...min sötnos!<3
Hoppas jag kan sova bättre i natt än förra för i då somnade jag efter kl 04 och Niklas klocka ringer 06.10....snark!
Får köpa piller på apoteket sen när jag får lön och hoppas på att dom hjälper,annars får jag fan söka hjälp....som jag skrivit tidigare...är så jävla trött på att inte kunna sova...hur trött jag än är så går det inte,helt sjukt!!Grrrr




Kul att så många läser min blogg,fortsätt med det allesammans.....och skriv gärna en kommentar oxå!:P


Natti natt på er!





Kommentarer
Postat av: syster

åh snygg tapet....:)

2009-10-13 @ 21:56:46
Postat av: Martina

Jag läser!! :) tycker om din blogg! Puss

2009-10-24 @ 02:04:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Tack,vad glad jag blir Martina!fortsätt så vetja! puss =)

2009-10-25 @ 00:56:04
URL: http://annaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0