Choklad!

Jag har börjat äta mörk choklad nu efter många om och men.
Jag har aldrig gillat det,inte ens en liten millimeterliten bit....har verkligen tvingat mig att tycka om det men nej....smakar bara kakao och är starkt....uack!
Men när jag var med My sist så köpte hon mörk choklad med mintsmak...hon tvingade mig nästan att smaka eftersom att det inte smakar så mkt kakao.
Jag tog en liten bit...och en till och en till,haha
Den var jättegod för att vara mörk choklad.....så god att jag köpte 2 egna några dagar efteråt....smaskens!:P
Eftersom att Mörk choklad är mkt bättre att äta än "vanlig" choklad så känns det bätte att kunna ta en liten bit choklad nu och inte få dåligt samvete.
Speciellt nu när jag har sån J-A chokladsug,helst Geisha....nu efter att jag slutat med P-piller,haha
Tack My för att du tvingade mig!<3





Men måste ändå säga att "vanlig" choklad slår allt,haha




Har försökt ringa Handels hela dagen idag men dom säger bara att det är så många som ringer just nu,men försök igen senare.....jo tjena!

Får se när Niklas kommer hem då,han är fortfarande kvar på jobbet och fixar våran bil....suck!
Det börjar bli lite tråkigt och ensamt nu men jag tror han kommer närsom helst....känner det på mig=)
Börjar bli lite sent för mat nu oxå....är ju en dag i månn med så jag får äta då,haha:P



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0