Arbetsfredag...

Jobbar hela dagen idag,skulle egentligen börja kl 13 men fick hoppa in tidigare så det är ju bra,tjänar man lite extra där:P
Jobbar 10-18 men Johanna=)
Gick upp lite efter 07,har kikat på Vakna med the voice....älskar det programmet=)
"Radongubben"har vart här och hämtat mätaren så på måndag får vi svar,hoppas det blir positivt.

Ikväll är det Idol,jag är inte ett jättestort fan till det men idag måste jag bara se det,det är Michael Jackson tema och han är jag ett fan till!=)
Så jag måste bara se det!

Nej nu måste jag fixa lite innan jag åker,tar bussen idag....dumma mig!haha
Tänkte först cykla men det spöregnar och mina skor läcker in vatten så då får det bli bussen....får gå lite extra på jobbet istället,har stegräknaren på mig:P



Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0