Tjejfest!

Nu är jag redo för tjejfest hos Johanna,det ska bli kul och umgås utanför jobbet!
Hon har fyllt år så jag,Linda och Elin ska ta med oss en present även om vi absolut inte fick ge henne nåt,haha!
Ska oxå bli kul att träffa nytt folk=)
Blir  jag,Linda,Elin,Johannas syster och svägerska + några tjejer från hennes andra jobb på Nautilus så vi blir några stycken:P
Niklas ska skjutsa mig till systemet och sedan ska vi hämta upp Linda.
Jag ska räkna kassan i månn kl 09 så jag måste upp vid 07,det blir varken nå festande eller sen natt för min del,tänkte väl ta en drink eller nåt iaf eftersom att Johanna ville bjuda på det:P
Känns bra att kunna sätta på sig min gamla älsklingsfestklänning+skärp igen....det satt inte alls så tokigt på som jag trodde;P (Wihoo:)



Nu ska jag fixa naglarna lite!
Hej hopp!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0