Segpropp!

Ja fy 17 vad jag är seg,jätteseg till och med...snark,jäsp!
Niklas sover brevid mig här i soffan och Niklas bror spelar TV-spel..vilket dom gjort heeela dagen+målat i hallen,blir jättebra med den ljusa färgen i hallen faktiskt=)
Jag har inte gjort så mkt idag faktiskt...fixat fint på balkongen,kastat gamla blommor och gjort rent blomlådorna,klippt ner rosen och städat lite allmänt:P
Det var lika bra att passa på när det var soligt och någorlunda varmt ute=)
Satte upp ljusslingan oxå medans jag ändå var ute.....skulle vänta med att tända den till första Advent som är nästa söndag med Niklas ville ha den på nu,så den får vara på:P
Den blinkar så fint i olika färger ute i mörkret,haha=)

Pratade med min bästaste vän idag oxå,saknar henne sååå mkt och kommer sakna henne sååå mkt mer nu när hon jobbar i Sälen till april/maj:(
Men är så glad för hennes skull såklart!<3
Blir visst så att syrran får bo i hennes lägenhet medans hon är borta,det kommer bli skitbra det=)
Ska dit i månn så Åsa får kika på den innan,jag åker med för att visa vägen men mest för att träffa Mela och Gizmo innan dom åker igen:(
Vi pratade stall och hästtider.....saknar den underbara tiden såååå mkt,fan så kul vi hade...och fattiga som kyrkråttor va vi oxå,haha....men vad fan gör det när man har djuren och bästa vännen vid sin sida hela dagarna....vi överlevde ju=)
Fick lov att titta på bilderna från den tiden,man får sig många skratt alltså samtidigt som man saknar stallet,Hulda och Sputte...och Egon!<3

Bjuder på lite fula bilder!
Bilder är alltid roligast när dom inte blir som man tänkt sig eller bara blir skitfula!
Är nog bara jag och Mela som tycker dom är roliga,haha

 







Där var lite ugly pictures:P
Mina affärer på tradera går skitbra dessutom,jag bara säljer och säljer=)
Men det är drygt att komma ihåg vilka som ska ha vad och vilka man redan mailat osv...det är som ett företag+att jag tjänar pengar på skitsaker,haha!
Har blivit en riktig traderanörd på sistone:P


Nej nu ska jag nörda mig lite mer på tradera+ kolla mail och snoka lite facebook=)
Sen åker vi och handlar lite gott till kvällen+ mat:P




Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: mela

aaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwww såå underbart att se... Som jag saknar dig min fina vän! Ja asgarvar nu när ja ser på bilderna.. haha såå underbar tid det var. Kommer sakna dig med! Så himla mkt! ja e så glad att åsa tog lägenheten=)=)aaah ta hand om dig kramar på firrey

2009-11-28 @ 16:58:28
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0