Vad är det för en dag...?

Jo det är ju Annas födelsedag!!:P
Hela 23 år har det gått sedan min kära mamma klämde ut mig till världen,hehe:P
känner mig typ som 18 men är nu närmare 25 än 20....shit vad jag är gammal,hehe!
Har fått massa grattis sms och telefonsamtal....saknar ett från 1 person men,men:/
Har fått pengar,en söt liten blomma och en Sodastream=)

Har jobbat hela dagen 10-18,tiden gick fort så det var skönt!

Den nya tjejen Linda började idag,vi hade kul ihop och hon verkar supersnäll och så,det känns bra!=)

Niklas hämtde mig när jag slutade,vi åkte till kupolen så jag kunde köpa den efterlängtade mjukglassen,vet inte hur länge jag suktat efter den men det var såklart slut....åh vad jag blev besviken!:(
Köpte iaf min efterlängtade parfym som jag nu kunde köpa för pengarna jag fick så jag är nöjd även utan världens godaste mjukglass:P
Köpte en McFlurry med choklassås (kolasåsen var såklart slut)på vägen hem istället,den dög den med=)
Vi åkte till Ica Maxi ooh handlade till kvällen och NU är maten klar,ganska sen middag idag men man fyller ju bara 23 en gång i livet:P
Niklas har gjort ungskyckling,tzatziki och sallad.....mmm det kommer bli underbart gott och nu känner jag hur hungrig jag är,har inte vart så hungrig på hela dagen men nu så:P

I helgen var det Rättviks marknad,vilket underbart väder det var.....jag brände mig lite och Niklas med,Vi gick en stund med mamma och Gabbe och sen kom Niklas föräldrar upp från Sthlm,fyndade iaf lite.
I lördags var jag ledig och vi hade Nellie,igår jobbade jag och efter det hade jag lite kalas:P



Nej nu ska vi äta och sen blir det väl sovdax,har iaf sovmorron i månn,börjar jobba kl 14 så det är skönt att sova lite extra:P

Tack för alla gratulationer och presenter!!=)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du är nöjd med dina presenter, hade hoppas att vi kunde gett dig mer, men du vet ju hur det är.

Älskar dig

2009-05-05 @ 17:34:40
Postat av: Anna

Jag bryr mig inte så mkt om presenter bara dom i min familj och andra nära är friska så är jag nöjd!=)

Älskar dig med mami,du är bäst!<3

2009-05-05 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0