Springa i regn!?

Är ledig idag,så underbart jävla skönt!!
Jobbar så himla mkt nu så 1 dags ledighet gör mig glad,sov lite extra länge i morse,kikade på Våra bästa år och sen lagade jag lunch åt Niklas och sen tvingade jag i mig lite kaffe,gick inte alls bra,tycker inte om kaffe ett dugg....när ska jag blir vuxen? antagligen aldrig!:P
Innan kl 13 åkte han tillbaka till jobbet...boooring!Saknar han efter 1 sekund,han är underbar min man,bästaste i hela vida världen,love you<3
Har läst lite olika bloggar efter han åkte,så himla kul att läsa hur andra har det.....visst blir man lite avis på andra men vafan jag är världens lyckligaste ändå!=)

Har bestämt mig för att sätta på mig löparskorna och ta mig ut på en runda....i regnet!!
Niklas kommer bli så stolt över mig,det vet jag....och speciellt att jag ska ut i regnet å spinga......I´m good!=)
Det är till och med så bra att han kanske inte ens tror mig,haha:P
Har lite beslutsångest över vilken runda jag ska springa....ville gärna testa runt sjön men då dör jag nog förmodligen och den vanliga springrundan är fan boring och folk ser mig,gillar ju inte att varken synas eller höras och vem missar inte en fet ko komma spingades efter vägenkanten....urk säger jag bara!
Visst tar jag vägen runt sjön så MÅSTE man ju inte springa hela rundan men då hade jag vart stolt,skulle iofs vara stolt över mig själv ändå som tog den "långa" rundan....är väl bara att sätta på sig vätskebältet och ge sig ut,då har jag ju vatten med mig och då dör jag nog inte,har en tendes att bli så jäva torr i munnen och törstig like hell när jag springer.....har nog att göra med min otomordentliga "braiga" kondition att göra,haha....
Hinner fundera medans jag tar på mig andra kläder...får se vad det blir av det hela:P


Ciao Ciao!
Saknar dig snygging,du är mitt allt,klarar mig inte utan dig!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0