Snark!

Är förkyld som fan,både jag och Niklas,Nellie bajskorven som smittat oss med sina dagisbaciller....igen!haha:P
Jag tränade 30 min på crossen även fast jag är sjuk,jag fick lov....åt några godisbitar igår och måste få ut giftet ur min kropp,hehe:P
Ska jag gå ner 5 kg till midsommar så ska jag det!!!:P....(gärna mer;P)

Jobbade heldag idag,trodde inte jag skulle orka jobba med tanke på förkylningen men jag höll ut hela dagen och tjänade cash:P
Ewa-Lena ringde mig igår och frågade om jag kunde börja tidigare idag för det skulle komma varor.....såklart så ställde jag upp....som vanligt!!
Men up my ass att det kom varor,då blev jag irriterad men jag fick ju 2 timmar extra,det är ju bra,kan behövas till semestern=)

Ska sova nu,är så himla trött nu...snark!
Min trevliga pojkvän och sambo somnade redan innan kl 8....vi som skulle ha myskväll,blev inte så,hehe....är ju en dag i månn med,får ta de då....ledig i månn,skönt med tanke på att jag är sjuk så jag kan vila upp mig för på söndag jobbar jag igen...med Elin,that's fun!

Längtar såååå mkt tills jag får lön,då ska jag införskaffa mig ett par slitna Jeans....det är sexy enligt mig och eftersom att jag tränar som en tok och ska bli snygg och sexig så passar jag som handen i handsken i ett par heta byxor.....haha!!.....In my dreams!
Nu ska jag in och pussa på min älskade man!!<3


Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: mela

amen vem längtar inte till denna månads lön lixom.. UUUHHE slitna jeans är apssexiga:);( ska fan åsså köpa mig ett par... häramapa ja e hahah ja kramarde gizze från dig=)=) hehe pussypussy

2009-05-25 @ 20:41:28
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0