Lika som bär?

Alexander Rybak som vann Eurovision för Norge i lördags- och ett...troll?haha





visst är dom väl lika?haha
Tyckte inte Norges låt var så bra att den skulle vinna,tyckte det fanns ca 10 st som var bättre än den faktiskt:P
Kan bara inte fatta att typ hälften av 42 länder gav den 12 poäng,helt sjukt ju,hehe:P


Nej nu ska jag vika och sortera lite tvätt på min lediga dag hade jag tänkt och äta lite morötter...gnägg!haha
Vet inte om jag ska ta mig en promenad eller stå på crossen heller....har lite smått huvudvärk så det känns inte sådär jättekul att göra nåt utav det just nu,får ta en tablett och hoppas att det hjälper så får se vi vad det blir:P
Lever fortfarande på att jag (och Niklas)sprang hela vägen runt sjön i söndags,är sååå stolt över mig själv....visst det är inte långt runt men med min kondition så är det mkt bra gjort....MVG+ till mig själv!:P
Trodde aldrig att jag skulle orka och visst tog det emot i slutet men jag gav mig inte...I'm good!!=)
Sexy summer 2009 here I come!!!;P


Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0