Ett år sedan....

Idag är det 1 år sedan jag hade min födelsedagsfest då Niklas var med och sedan den dagen 10 maj 2008 så har vi haft kontakt varenda dag genom sms eller pratat i mobilen eller såklart träffas,ibland i smyg:P
Inte en dag har gått utan att vi hört från varandra på nåt sätt och det känns fortfarande likadant,sån underbar och härlig känsla!
That´s love! <3

Idag började jag mitt nya liv och det går så himla bra,känner mig så jäävla taggad nu alltså,och för en gång skull så tycker jag det är skitkul tack vare den hemsidan!
Semestern på Öland,here i come!;P

Sverige tog VM bronset i Hockey idag och just nu pågår finalen mellan Kanada och Ryssland,Ryssland leder med 2-1 med 2 minuter kvar.

Ledig i månn,underbart och fan vad jag ska träna=)
Jobbade med Linda idag och det var alltid lika trevligt!:P



Lite bilder från min fest förra året:P

Kärlek vid första ögonkastet!! <3



Paula och Jerker:P



Dagen efter.....då var han inte så pigg,haha:P



Paula var inte så pigg heller,hehe:P



Jag har tyvärr inga bilder på oss tillsammans i den här datorn men paula har väl en hel mapp från den kvällen på oss,var inte ifrån varandra många sekunder,hehe:P
Måste be henne skicka över dom till mig för vad jag kommer ihåg var dom roliga!=)


Läggdax snart men först en snabbdusch!
Ciao ciao!

Älskar dig mer och mer för varje dag,du är mitt allt!!!
Har aldrig kännt så här för nån annan förut,inte ens i närheten!!
Det vi har är äkta kärlek!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0