En ledig dag....

Är ledig idag...och igår med,så underbart skönt!
Redan i morse hade jag ångest över att jag ska jobba i månn,en heldag dessutom...suck!
Har städdag idag,skulle träffa My idag men hon kommer sig inte till stan,får se om hon kunde låna mammas busskort när hon kommit hem från jobbet....om det inte blev för sent för hon skulle träna,annars kommer det fler dagar=)


Känner mig slö idag,har fan hård tränat i 2 hela dagar och det känner jag,men jag ger mig inte!!
Ska jag gå 12400 steg om dagen så ska jag göra det oxå!!:P
Får se om jag tar mig en prommis bort mot stennäset och preem och runt sjön eller om jag ställer mig på crossen,stog på den i 33 min igår och det blev 6600 steg,då har jag gjort hälften iaf=)
Igår Cyklade jag i 17 min och Niklas joggade brevid,jävlar var impad jag blev....trodde inte han skulle orka hela vägen eftersom att han inte sprungit så långt på flera år men fan så bra han var!!!=)
Känner i mitt fläskiga arsele att jag cyklade igår,sitter jag på ett speciellt sätt så gör det skitont,haha.....mitt ass var inte van med en cykeltur....ska börja cykla lite till jobbet=)


Ska fortsätta städa lite,göra rent kattlådan och slänga lite sopor och glas så får vi se om det blir promenad eller cross:P....måste iofs ändå göra båda sakerna för att klara alla steg men frågan är i vilken ordning,hehe:P
Niklas kommer hem sent idag,saknar han sååå mkt!!
Han ska fixa sin pappas bil idag när han slutat...då hinner jag iaf städa fint tills han kommer!=)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0