En fredag...

Man vaknar upp till stålande sol och klar himmel,ena sekunden spöregnar det och blåser,sen tittar solen fram och så kommer regnet igen....typiskt svensk sommar....eller det är väl fortfarande vår kanske,hehe:P
Skulle sola när jag gick upp i morse men det var lite kyligt så jag sket i det,myste med Elvis och kikade på Våra bästa år isället:P
Elvis har vart inne precis hela dagen,han tycker inte alls om när det är blåsigt och kallt ute,och speciellt när det regnar oxå,han har slappat på soffan istället min sötnos:P


Jobbade 14-18 idag,det är en skön dag de,tjänar ju mindre men ack så skönt att sova lite längre och slippa stressa på morgonen,jag som inte är en morgonmänniska precis,hehe:P
Niklas hämtade mig för vi skulle åka och handla men vi åkte hem innan,jag skulle kika på internetbanken hur mkt pengar jag har kvar och så tänkte vi vara duktiga att kolla vad vi behöver köpa,så nu har vi skrivit en lista,duktiga oss!=)
Vi kommer alltid hem och kommer på 3-4 saker vi glömt köpa men nu så ska vi väl ändå slippa de,hehe:P


Ikväll blir det Niklas mumsiga fläskfilé i ugnen,tzatziki och grönsaker.....Niklas tar lite pommes till oxå:P
Jag trodde jag skulle dö sist han gjorde denna utsökta måltid för fysatanigatan vad gott det var!!!=)
Längtar redan till första tuggan,haha:P






Nu är Niklas ute ur duchen och jag ska byta lite kläder innan vi åker och handlar,vi tar 9000 dit så går det fortare,haha:P
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0