Dop m.m

Måste fixa med disken och sen ta med mig Niklas till sängen och sova,får fan panik när jag kommer upp på morgonen och det är fullt med disk på diskbänken,ibland är det så och ibland inte,hehe.....är så himla trött nu men jag måste fixa det innan jag lägger mig!
Niklas har som vanligt somnat här i soffan och har Elvis sovandes på sin mage,idag har han vart en riktig gosegris min älskade katt,hehe....han har velat ha uppmärksamhet hela dagen,hehe.....iaf då man vart hemma!
Efter jobbet så tog jag en promenad hem för solen tittade fram och regnmolnen hade dragit förbi så jag passade på.
När jag kom in genom dörren så sprang Nellie emot mig i väldig fart med ett leende på läpparna,sen sprang hon till Niklas igen och så sprang hon till mig och jag fick en puss på munnen,man bli så glad över sånt trevligt välkommnande vilket jag nästan alltid får av henne,det betyder mkt för en plastmamma,lossas mamma eller vad man nu säger!=)
Kan ju undra vad Charlotte tänker när hon sätter på ungen kläder,det ena är värre än det andra,det flesta tröjor går ju ner en bra bit under knäna och blandar fan alla världens färgen,ser för jävligt ut mestadels! tur hon får andra kläder när hon kommer hit,kläder med smak och stil, och framför allt kläder i hennes storlek,hehe:P


Idag ringde Charlotte till Niklas och sa att hon ville döpa Nellie och Niklas gick väl med på det,han tycker inte det är så viktigt och det är det ju inte egentligen men sa ändå ja,han skickade sms till henne sen och frågade hur dom skulle göra med allas familjer eftersom att ingen är precis bästa vänner!
Då blev hon sur och sa varken Hej då till Nellie när han hämtade henne och han fick inte säga Hej då till henne när han lämnade henne....hon tror ju att hon ska få döpa Nellie med bara hennes familj och att Niklas inte ska få ha nåt med det att göra men han vill ju ha med sig mig, sin familj och sina vänner!
Och jag vill ju vara med oxå för hon är ju ändå "mitt barn" ibland oxå,hehe:P
Hon hade pratat med kyrkan om det men hon fick lov att få Niklas godkännande sa dom då men hon trodde ju som sagt att hon skulle göra det ensam med hennes nära och kära.....ta dig i din feta röv kärringjävel!!vem tror hon att hon är?blir så jävla irriterad över att hon inte fattar att man är 2 om ett barn,den ena kan inte bara bestämma allt som man själv vill!
Sen vill hon ju ändra Nellies efternamn oxå....aldrig i livet,ingen med det ruttna psyk namnet kommer in här kan jag lova!!
Åh vad arg jag blir.....så jävla omogen så jag dör alltså!
Det värsta är ju att hon tänkte göra det bakom ryggen på Niklas,Nellies pappa....så jävla dålig stil alltså!


Idag har Mysan flyttat hem igen,det är skojjigt,har saknat henne ibland lite:P
Ska bli kul å ha henne hemma igen så man kan ses och ta en prommis runt sjön eller en fika på stan en ledig dag eller spela lite minigolf som vi var så bra på att göra ett tag,hehe=)
Hon flyttar ju till Bojsen med Steffo Keffo och det är ju ganska nära till oss och det är fina grejer de,kan man ses ofta=)


Nej nu blir det disk och sängen:P
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0