A men fy fan!

Shit maj-britt vad drygt!
Nu har jag kommit in från löparrundan....runt sjön!!=)
Blev jävligt glad när jag kunde ha mina fina tighta löparbyxor oxå,trodde inte att jag kunde ha dom längre så det var en positiv överraskning=)
Fan vad jag är stolt över mig själv nu,jag är ju en sån som aldrig tror på mig själv men när jag väl gör nåt bra så blir jag så himla stolt,ringde Niklas på en gång!haha:P
Visst jag sprang inte runt hela sjön men halva och sen vilade jag och drack lite och sen sprang jag en bit till och stannade och drack,gick en bit och sen sprang jag igen.....thank god for vätskebälte,hade nog faktiskt dött utan vatten:P
Är så himla trött i armarna att jag orkar inte ens  skriva,haha:P
Är så himla svettig,varm och trött.....det är en sån härlig känsla att känna att man gjort nåt jobbigt,då är jag nöjd och glad:P
Har tvätt att vika och sortera,och så vill jag plantera min slingerkrasse så den kommer upp snart så jag kan låta den växa upp på min nya spalje,kommer bli såå fint!bäst att göra det innan Niklas och Nellie kommer hem men det blir duschen nu först,eller ett bad blir det nog!!:P


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0