På rymmen m.m

Är uppe lite för sent,båda två...kom nästan nyss in med Gucci från kvällspromenaden,det gick skitbra faktiskt=)
Har varit ledig idag,så underbart skönt att sova ut och bara slappa på soffan med doggy brevid,så himla mysigt vi haft=)
När Niklas kom hem efter jobbet så skulle vi åka till Rusta och lämna tillbaka den andra regnkappan vi köpte till Gucci som var för stor och som jag skrev förut så skämdes han som fan i den så vi skiter i det,blev 99:- rikare iaf,haha!

När jag såg Niklas bli utanför så skulle jag gå ut och precis när jag skulle gå ut så stog det 2 elektriker precis utanför dörren (var lite trångt)och så sprang hundjäveln ut....såklart så var ju porten öppen oxå!shit!
Gucci sprang såklart ut...nej,faaan! tänkte jag och Niklas gick ur bilen,Gucci sprang mot vägen och kissade och tittade på oss...vi ropade på han men då sprang han över vägen precis när det kom en bil....fy fan!var så himla rädd...tur att han inte körde så fort!
Niklas sprang efter och då låg Gucci bakom en snödriva och skämdes så Niklas tog upp honom och bar in han,jävlar vad han skämdes
Efter det tog vi med han i bilen och åkte till rusta eftersom att elektrikerna skulle vara inne hos oss och fixa så tog vi med han.....när vi kom hem så tog vi en promenad i solen...och jag halkade och satte mig på röven,precis när jag pratade med min chef i mobilen,haha:P
Var på Ica Maxi och handlade lite sen och så lagade vi mat,alldeless för sent,hehe...sen tog vi ett bad,Niklas fixade disken och jag gick ut med hunden:P
Nu sitter vi här,Niklas sitter och jäspar så det är väl läggdax nu snart:P....
......eller ja...Niklas sover brevid mig nu ser jag,haha....men för mig är det läggdax snart,hehe
Han är så söt min älskling!<3


Gårdagen var bra den med,var med mela och gizmo,åkte till hennes jobb för hon skulle fixa nåt hon inte behövde göra just då,haha
Sen åkte vi och kikade på Svedens ridklubbs nya Ridhus,var superfint!
Gucci fick se en häst och blev galen,haha....antar att det är första gången han ser en,kan inte tänka mig att "förre" ägaren har vart omkring hästar,hehe
Sen åkte vi till brukshundsklubben,synd att de var så mkt snö....var så svårt att gå för de var så djupt....fick iaf upp Gucci på vippbrädan 2-3ggr men den vickade inte,den måste ha fryst fast eller nåt så han fick hopp ner,hehe....sen sprang han upp för ett annat hinder,vet ej vad det heter,hehe....sen tyckte han mkt om Gizmos leksak,den var roligare än hans egna:P
Gucci var inte alls så duktig kring Gizmo igår,jag som ville visa hans nya fina sida,haha....men icke då!
men när jag kom hem och gick ut med han senare på kvällen så gick det superbra,precis som nyss=)


Jobb i månn igen,fy fan vad drygt,jobbar 2 dagar till och sen är jag ledig både lördag/söndag med älsklingen,ska bli så underbart att bara umgås och mysa ihop,utan barn och måsten:P
Har fått hem anti-skall halsbandet idag....har testat det lite,den piper iaf när han skäller och han ser lite fundersam ut,det som är dåligt är ju att den piper när han ruskar på sig,finns ju ett annat halsband oxå som man har fjärrkontoll till,så kan man tycka på den när han skäller och så kan han ha den andra när vi inte är hemma.
Har förresten sovit en natt med alla dörrar öppna och Elvis var hemma,lika när vi åkte till affären idag med båda katterna inne med Gucci men inget hade hänt så det är ju skitbra!=)
Är lite lessen över att Niklas börja tveka över Gucci,han tycker det har blivit drygt(han åker ju hem på lunchen och rastar han när jag jobbar),blir så lessen att han kom på det så sent när man fäst sig så mkt vid han,och han med oss...känns lite tråkigt om man får lov att lämna tillbaka han!:(
Vill ju inte att Niklas ska gå runt och känna så heller.....men vi får se hur det blir:(
Köpte för övrigt en CD-SKIVA idag,haha.....måste ha varit i 9:an sist jag köpte en skiva,köpte Shakiras album då,haha
Nu blev det den nya NRJ ,bara för att Niklas ville det,den var skitbra!=)


nu ska jag ta med min fina älskling till sängen och ska sova så...
Natti natt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0