Tisdag

Började kl 12 idag,gick upp vid 10,tog mig en macka med paprika,skinka,gurka och sallad...så underbart gott!
Sminkade mig och sen gick jag ut med doggy i det fina vädret,bestämde mig då för att gå till jobbet...var superskönt!
Gick bra på jobbet idag men trodde aldrig att dagen skulle ta slut...suck!
Mamma kom förbi precis när jag skulle få ta rast (Blir så himla glad när jag träffar henne<3)så jag gick lite på stan med henne och så köpte jag hamburgare på Sibylla...för mammas pengar!,haha
Niklas kom oxå förbi...blir alltid lika glad över att se han,fick pengar av han så jag kunde ta bussen hem för han skulle börja med maten,sen kom även Åsa och Vincent in:P....Ewa-Lena visste om att jag skulle ta bussen hem och bara för det så kändes det som om hon segade sig lite extra så jag missade bussen så Niklas hämtade mig ändå,kände mig så dum:/
När vi kom hem så var maten nästan klar,Jag gjorde sås och Niklas fixade salladen.....och till det så hade han fixat fläskfilé...det var så jääävla gott,det var det godaste jag ätit på mkt länge!!=)
Ska försöka med GI "dieten"där man tar bort potatis,pasta,ris,vitt bröd m.m....så därför hade vi inget till köttet idag men som sagt....det var ändå det godaste jag ätit!!=)
Efter maten har vi mest kikat på TV och kikat lite på internet,hittat 2 superfina tatueringar som  jag ska rita om lite och vill så småningom tatuera=)
Är så jävla sugen!!:P
Ska köpa lite vattenfärg så jag kan rita lite tatueringar på Niklas,låter jävligt muppigt men det är lätt å ta bort eller göra om,om det skulle bli fel:P


Intervjun igår gick fin fint,kändes lite konstigt att vara på intervju på sitt eget jobb bara,hehe
Tror ändå inte att jag får det,känns som om Ewa-Lena vill ha in någon ny:(
Personalmötet igår gick fint det med,pratade en massa intressanta och roliga frågor och statisik och sånt,går visst väldigt bra för oss på Indiska i Falun,det är skitskoj!
Vi åt massa goda mackor och dricka under tiden=)


Nej måste ut med doggy nu,vill så gärna se på Lost som börjar 20 i....kommer missa lite i början.
Niklas tycker nog inte om att jag vill se de eftersom att det är så sent,vi lägger oss helst samtidigt så vi får se om jag tittar eller skiter i det,inge kul å lägga sig när han redan somnat,vill ju att han håller om mig som han gör varje natt,det är så underbart!<3
Lääängtar såå mkt till torsdag nästa vecka!!Ska ju klippa mig då,ska bli såååå skönt att få bort håret!:P
Hörde dessutom att My kanske kommer hem i helgen,har inte sett henne sedan november förra året så det ska bli superskoj å se henne igen,om hon kommer hem men det hoppas jag verkligen på!
Min kära syster!<3



Är ledig i månn....wihooo!=)
Skriver säkert nåt då med!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0