Städa!?

Gick upp ca 10.30 och kikade på våra bästa år och efter det skulle jag städa tills Niklas kom hem på lunchen och sen skulle jag fortsätta....har inte börjar städa nånting än,blir så arg på mig själv,hur kan det vara så svårt att börja,tycker ju att det är kul å städa men har fan ingen lust eller ork alls just nu!
Kanske beror på att jag är så jävla förkyld...skitdrygt!:(
Snyter och snyter mig hela tiden men det blir inte bättre,sitter bara och snörvlar och blir röd på näsan som en liten tomtenisse....det är fan inte okej!!


Nu ska jag fan sätta på MTV och höja volymen och börja städa,finns ju inget annat å göra egentligen men man fastnat ju så lätt på internet,snokar på folks bilder och sidor på facebook och gör lite quiz.....är så jävla muppig!hehe


Nej ska rycka upp mig nu!:P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0