Skitbra!

Nu har vi målat ena väggen och satt/ställt tillbaka  grejerna och fan så bra det blev!=)
Har 1 ½  vägg kvar men det får bli morgondagens projekt:P
Har klippt Niklas och så har vi färgat håret tillsammans,så bra nu när jag har kort hår för vi delade på ett färgpaket,billigt och bra,hehe:P
Har städat i köket så det slipper jag göra i månn för då blir det lite byt av duk och kuddfodral i vardagsrummet och dammtorka och dammsuga,måste ta med mig Niklas ut i skogen nån dag snart oxå och ta lite björkris,måste köpa lite fjädrar oxå:P

Har lämnat tillbaka Gucci nyss oxå,blir så tomt här hemma på nåt sätt men men:/
Blev så glad över att se han så glad över att se Anna igen,det gladde mig verkligen!=)


Kommit på att mitt liv är fan perfekt!!!=)
(hade vart lite bättre om jag vägde mindre men vafan!;P)
Älskar dig Niklas mer och mer för varje dag,du är världens bästa,du gör mig till världens lyckligste!!!<3




Nej nu är det väl läggdax snart,är ju ledig i månn så jag skriver väl nåt då med,hehe:P
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0