Mensvärk!?!?

Fan vad jag hade ont i magen i natt,kunde inte sova för det gjorde så ont,när jag väl sov lite så drömde jag att jag hade ont dessutom!
Hade liksom ont under naveln och ner,tänkte om det kanske var mensvärk men jag som bara haft det 2 ggr i mitt liv vet ju inte hur det känns och jag har ju inte fått mens än men ska ha det typ i månn,kan man ha mensvärk utan att ha mens??nån som vet?hehe
Kul samtalsämne...njae!?haha:P
Nu har det iaf gått över så det är skönt för det var inte alls trevligt!:(


Hejsvejs!:P

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha ja brukar få de typ en eller två dagar innan, så man kan ha de före :P

2009-03-05 @ 20:43:37
Postat av: Anna

Men gud vad skönt att höra,tack för "svaret"haha:P Det är ju så svårt att veta när man aldrig har det,hehe

2009-03-06 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0