Länge sedan....

Ja nu var det riktigt länge sedan jag skrev och det har hänt så himla mkt så jag vet inte var jag ska börja,hehe
Jag,Niklas och Nellie och doggy var ju nere i Skokloster förra helgen,det var trevligt förutom att Gucci blev helt jävla galen en dag på Niklas så han högg,morrade och tillslut bet Niklas i benet!
Niklas blev galen och sa att vi inte ska ha kvar den störda hunden.....kan ju inte ha en hund som bits när man har småbarn hemma!
Men jag tror Gucci inte var berädd på att Niklas kom bakifrån med en stor handduk över han,(skulle torka tassarna efter en promenix)han blev väl rädd eller nåt.
Pratade med Mela och vi lämnade han hos hennes mamma för jag skulle jobba på söndagen och Anna(ägaren)var bortrest.
Vi fick tillbaka han 2 dagar senare efter ett missförstånd mellan mig och Mela:( sen hade hon inte tid för han heller så men jag hoppas att vi fortfarande är vänner även om hon inte hört av sig nåt efter de:(.....jag har iofs inte hört av mig till henne heller så jag är inte bättre,hehe:P

Har jobbat som en jävla dåre denna månaden,fan vad jag längtar till löningen NÄSTA månad,haha....är jävligt nöjd över lönen denna månaden med,fick ca 3000:- mer än vad jag trodde så det är mer än okej:P
Har köpt en massa nya kläder, tex 3 par byxor och 3 linnen och 2 klänningar och lite annat smått till lägenheten:P
I förrgår var jag och Niklas i Valbo och Ikea,love it!:P
Köpte nya sängar,sängben(så länge)och mattor,väggdekal m.m och så lite kläder i valbo:P
Sängarna var skitsköna,vilken skillnad det är att sova i en 160 istället för våran andra 120,hehe...så underbart!
Nu fattas bara en sängstomme,hade inte råd med det denna månad så det får bli nästa månad,hoppas jag:P
Kikar lite på blocket för å se om nån säljer en men ingen verkar sälja en svart Malm 160cm  bred:(
och så vill vi ha svarta malm byråer med glasskiva och en platt TV....får oxå bli senare,hehe:P
 
Niklas håller på att måla här i vardagsrummet nu,slö som man är så sitter man bara och tittar på:P
Fan vad färgen luktar då,får ont i huvvet:(
Han slutade lite innan 12 idag och jag har vart ledig så har haft en mysdag ihop,varit och köpt färg och rullgardin,ska bli så himla skönt att kunna dra ner rullgardinen när vi ska sova,jag är så känslig för ljus och speciellt nu när det blir ljusare och ljusare ute.....som iofs är helt underbart!!=)
Sen fikade vi på pralin,köpte lite kläder och träffade sen mamma=)


Har ju förresten klippt mig....äntligen!!:P
Blev ju bara 10cm för kort än vad jag ville,hehe men jag blev nöjd ändå,lite ovant dom första dagarna men nu känner jag mig mer bekväm i min nya frilla,haha:P
Klippte ju typ av 20-25 cm och det är så jävla underbart att ha fått bort det,har längtat så himla mkt till den dagen!=)
Sån lättnad!....att inte fasta med det i jackan,att Niklas lägger sig på det är vi ska sova eller få en jävla tova efter 1 tim...så underbart att slippa dom"problemen":P


Ska lämna bort doggy sen ikväll för Anna kommer hem idag,kommer sakna han lite faktiskt:(
Men det måste ju göras...han blir troligtvis avlivad om ingen annan tar han och det känns lite ledsamt:(
Skaffat en ny bil dessutom,nu vill jag ta körkort så jag kan köra den för den är underbar:P....bild kanske kommer sen:P
Är ledig i över en vecka nu,känns skönt men ändå inte,behöver ju pengar!!
Senare ska jag klippa Niklas och sen ska vi färga håret tillsammans,vi är mysiga,haha
Nej nu ska vi hitta på nåt att äta för det känns som om jag svälter ihjäl snart...fast jag är fet,hehe:P




Hörs kanske senare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0