Jahapp....

Ja nu var det länge sedan jag skrev igen,fy på mig;P
Nu är det inte bara Helena som sagt åt mig att skriva utan oxå Niklas,haha.....
Har haft så mkt att göra sista tiden med en helg i sthlm och så,vilket var underbart!=)
Skriver om helgen i månn för då är jag äntligen ledig,ska träffa Madde på stan,var typ 100år sedan vi sågs så det blir nog trevligt:P
Är så himla sugen på ett glas kall O'boy så jag blir galen,haha.....så fult att man bara blir sugen på nåt så jävla mkt att man nästan måste gå och köpa det,hehe.....som tur är så har vi både mjölk och O'boy....mmm mumms!:P
Blev superglad över att krama om min mamma idag,älskar henne såååå mkt!<3
Går bättre och bättre med Gucci oxå så det är skönt,han så sååå underbar....och så söööt!:P
Nu på kvällspromenaden var han jätteduktig!:P
Nu måste jag ta mig ett stort glas O'boy och klunka i mig innan jag dör,sen måste jag sova,väntar på Niklas som står i duschen...mmm ;P



hörs i månn!
Tjingeling!:P

Kommentarer
Postat av: Helena

mer mer mer ;)

2009-03-04 @ 14:24:14
URL: http://hhelena.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha tur att du är sån trogen läsare Helena!:P

2009-03-04 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0