Igår och Idag:P

Igår var jag ledig och passade på att träffa Maddelito på stan,var så himla länge sen,har ju inte så mkt pengar kvar heller,inge kul å kika om man ändå inte kan köpa nåt och såklart så hittade jag en så jääävla snygg och cool T-shirt,var inte alls dyr men har inte råd....Niklas hade gillat den som fan!:P
Sen åt vi på American Take away,tror der var i sommras jag åt där sist med Niklas så det var gott=)
Sen tog vi bussarna hem,hon till Grycksbo och jag till slätta,Kommer hem till en superglad vovve,han blir verkligen sååå glad när vi kommer hem,man blir så glad då!=)
Tyckte att han var lite konstig,han lixom kröp på golvet när jag tittade på han....vafan är det för fel på han tänkte jag,men sen när jag tittade mig omkring så fattade jag.....han hade ju tuggat sönder soppåsen som stog i hallen,shit vad han skämdes!hehe....
Sen kom Niklas och Nellie hem och jag tog en promenad med Gucci:P
Nellie somnade redan 20 i 7 och sen sov hon hela natten..så underbart,hehe:P
Sen myste jag och Niklas hela kvällen ihop<3


Ledig idag med,så underbart!
Ska snart träffa Åsa och Vincent på stan,ska bli trevligt=)
Måste fixa till mig och ta en liten promenad med vovven innan.....vet inte om jag ska gå ner på stan eller ta bussen,måste till djurmagazinet,tror inte Åsa vill dit precis,hehe:P
Måste köpa ett klistermärkte till dörren där det varnar för hunden,hehe.....För brevbärarens skull,haha
Gucci blir GALEN när posten dimper ner på golvet och jag tror brevbäraren skiter ner sig varje gång han öppnar brevinkastet och både ser och hör en galen hund,haha...tror han/hon skulle uppskatta att veta det innan,hehe....dessutom så tycker han om att riva sönder vår post,hehe....busvovven då!:P
Sen vill jag köpa ett underlägg till hans matskålar:P



Nej nu måste jag skynda mig,känner mig superstressad!:(
Hörs kanske ikväll:P




Tjing tjing!
Älskar dig Niklas!<3
Längtar tills vi ses,du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0