Helgen....

Har jobbat hela helgen med Elin,det har gått fin fint,lika kul att höra nytt skvaller,hehe....Idag var den bästa dagen,stog mest och skrattade och pratade,hade inte många kunder med det är ju som vanligt en söndag,igår var det mer drag.
Niklas föräldrar och bror med familj var ju här i helgen,det var trevligt.
Igår när vi åt mat allihopa så fick inte jag och Niklas plats vid vårt köksbord så vi fick sitta på golvet och har vårat nattduksbord som matbord,så trångt var det,haha....


Vi hade ju Nellie i helgen...hon somnade lite innan 20 igår och vaknade vid 09 i morse...underbart, med sovmorron,trodde nästan hon var död först,hehe....
Niklas fick ju såklart skit av Charlotte över att Nellie sov så länge på morgonen och att hon sov en gång till på dagen.....att han inte fattade att nåt var fel på henne,måste det vara nå fel för att hon sov länge i morse?
Hon är ju störd på riktigt!
Blir så lessen för hans skull,varför ska han få all skit?:(


Kikade på 2 chansen igår kväll allihopa utom Nathalie och Daniel som hade åkt tillbaka till hotellet eftersom att Daniel var sjuk,stackarn:(
Var helt fel låtar som gick vidare enligt mig.....tyckte mer om Lili och Sussis låt och Star Pilots än dom där lugna tråkiga låtarna....men men inget jag grinar över precis,haha:P
Unnade mig en chipspåse igår dessutom men det är faktisk min första i år så det var jag värd tyckte jag även om jag har halva kvar,hehe


Jobbar i månn igen,boooring men är ledig tis,ons...ska bli underbart:P
Är faktiskt ledig både lördag och söndag...helt otroligt!
Kommer inte ihåg när jag var det sist,jobbar ju alltid nån av dagarna annars så då ska vi bara mysa älsklingen och jag!<3
Sökte ju tjänsten på 21 tim i veckan och ska få komma på intervju....på mitt eget jobb?!känns ju lite muppigt men är glad över det=)


Efter jobbet idag så hämtade Niklas och Nellie mig och så åkte vi upp till Ica Maxi och skulle handla lite mat till kvällen men vi hade ingen fantasi så vi köpte en varsinn sallad där man väljer själv vad man vill ha i....var supergott:P
Lämnade Nellie efter vi vart på affären.
Till maten så kikade vi på den andra Bourne filmen,älskar dom filmerna:P
Sen busade vi tillsammans och med doggy,så jävla kul att busa!!haha
Nu sitter vi här och muppar,Niklas kikar på nåt tecknat barnprogram och jag sitter här,vi väntar på Wipe Out som har premiär idag,det ser ju så roligt ut,haha



Bye bye


Kommentarer
Postat av: syster m

kalasa i kårsta i helgen????

2009-03-08 @ 22:24:05
Postat av: Anna

Nej det blir nog inget,blir ju så himla trångt när dom andra oxå sover över,annars hade vi faktiskt gjort de!får ses en annan helg!<3

2009-03-10 @ 01:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0