Ett måste....

Varför är jag så jäkla slö?
Kanske är det för att jag är ledig och vill ta det lugnt och slappa,men jag MÅSTE städa,det är inte mkt men ändå tar jag inte tag i det....varför?
Blir så irriterad på mig själv som inte gör det,ska öppna balkongdörren en stund så det kommer in lite frisk luft,då blir jag kanske piggare....hoppas:P
Har läst massa roliga bloggar idag ,så kul å snoka på andras,speciellt dom man vet vilka det är,det är roligast:P
Ska ta mig en promenad senare ner på stan med hunden,bra med social träning för honom,ska träffa mamma en snabbis och ge henne pengar jag är skyldig,sen går jag upp till Åsa,vincent och Jerker....så kommer kanske Niklas och Nellie dit en stund om Nellie är någorlunda frisk,hon hade tydligen feber igår...IGEN!?
Vad gör charlotte med henne egentligen,vet ingen unge som är så mkt sjuk som henne:(
Vi hade inte henne en enda gång förra veckan pga att hon hade feber....hade hon verkligen det eller sa Charlotte bara så?....hon kan ju inte vara sjuk så jävla ofta tycker man,hon verkar ju aldrig vara frisk...stackarn!:(
Var superlänge sedan jag såg henne nu,är ju faktiskt lite tomt nu när det gått så lång tid:(
Hoppas hon kan sova bra här i natt:P


Nej jag ska väl sätta igång med städningen,höja volymen och sjunga med,haha...då blir det så mkt lättare att städa:P
Älskar dig Niklas,du är underbarast i världen!!<3
Längtar tills vi ses!



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0