En bra dag...

Började kl 13 idag så jag hade en lång och mysig sovmorron med Elvis,åt lite frukost och sminkade mig,gick ut med Gucci och sen tog jag bussen ner på stan,deras "apparat" var trasig så jag slapp betala:P
När jag kom till jobbet var det full rulle med massa nya varor,alltid lika skoj=)
Började med att larma och galga kläder,mest kjolar....vill att det kommer en ny jeanskjol,vill verligen ha en eftersom att jag inte får på mig min gamla:(....men till sommaren så;P
Nya personalkläder kom det oxå,det är skoj....att få välja ett plagg gratis som man får  använda är inte fy skam:P
Valde en tunika som var ljusgrön med vita blommor,var sån härlig färg...känns som om man vill ha lite färg nu så då passade den bra tyckte jag =)

Niklas hämtade mig efter jobbet,jag gick ut med hunden direkt när vi kom hem och när jag kom in igen så hade världens bästa älskling börjat med maten,han är så underbar!<3
Myste i soffan tills maten var klar,sen fixade jag våra matlådor och nu sitter jag här och Niklas ligger i badet,känner jag han rätt så har han somnat,hehe:P
Fick gå in för en stund sen och se om han levde och det gjorde han,hehe....som tur är!:P
Anna var in på Indiska idag med sina söner,dom ville veta hur det går med Gucci och hennes äldsta son ville så gärna träffa honom och ta en promenad nångång,klart han får de=)
Berättade dessutom att han går fint brevid ,det trodde hon aldrig om han,berättade även att han rymde igår,hon verkade inte vara förvånad,haha...nu ligger han i soffan och ser typ död ut....gullgubben!=)
På måndag ska jag iaf på Intervju på jobbet...äntligen!:P


Idag åkte mamma,Gabbe,Åsa och Vincent ner till syrran,blir så avis..hade oxå velat åka ner men det blir ju så trångt när alla ska sova där samtidigt....Grattis Casper som fyller år idag!=)(har tyvärr inte grattat han,dålig moster man är:( )
Ska snart gå ut på kvällspromenad med Gucci,hoppas han är lika duktig som förut=)
Blir en tidig kväll ikväll,ska upp med Niklas runt halv 7 i månn för jag börjar 10,måste ju ut med hunden och så vill jag sminka mig och äta frulle i lugn och ro:P



Nej nu måste jag in och se om Niklas lever:P
Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0