Fredag...

Japp jag har haft en bra dag,den började inte alls bra,lite lessen och världens ångest över att jag skulle jobba 10-18 och var skittrött,somnade till och med i soffan på jobbet på eftermiddagsrasten,haha:P
När jag slutade kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte till Rusta och skulle byta storlek på regntäcket vi köpte till Gucci men det nya var för stort,skulle haft ett på 35cm som såklart inte fanns....men,men han får vara utan,dessutom så skäms han som fan i det,haha:P
Köpte iaf massa nya leksaker till han idag på Djurmagazinet som Niklas har invigt med han,hehe...och så en skylt till dörren,igår köpte jag underlägget till hans matskålar så nu är jag snart nöjd,hehe....hittar ju alltid nya saker man vill ha,vill köpa en liten bädd/korg till hans filt oxå men det får bli nästa månad,har fan inga pengar kvar....redan nu!!?:(
Niklas familj är här över helgen,åt jättegod mat och sen pratade vi och skrattade,jag höll på att dö när bajsämnet kom upp....och ja,vi....framför allt jag är väl lite omogen och tycker det är skitkul....kan ju undra hur gammal jag är egentligen,haha:P
Dom har nu åkt till hotellet och vi ska gå ut med doggy men den blir väl kanske bara jag(som vanligt:P) för nu är det ett bil program på Tv:P
Annars brukar ju Niklas vara bra på att somna när jag ska gå ut,hehe....Älskar dig mest ändå!<3

Jobbar i månn och på söndag med Elin,alltid lika kul att höra massa nytt skvaller!haha
Gårdagen var för övrigt jätteskoj,träffade ju Åsa och Vincent på stan,gick runt å kikade och åt lite,sen kom Niklas ner när han hade slutat och då fikade vi på det nya cafeét,det får MVG.....goda grejer och bra pris=)

Nej nu måste jag gå ut med Gucci,vill lägga mig tidigt idag för i månn blir det väl full rulle igen med jobb och Niklas famlij+Nellie som vi har denna helg:P
Vet inte än om jag ska åka till Bjurs och sova där i månn kväll,saknar dom sååå mkt!tänkte att man kunde passa på att umgås med dom när Niklas har fullt upp men det känns lite dumt det med.....vet inte hur det blir men saknar mamma och pappa sååå mkt!:(...och Gabbe med såklart!<3


Mitt favoritkort på mamma och pappa<3 (i sina unga dagar,hehe:P)




Hörs kanske i månn om jag har tid:P


Tjing Tjing!
Älskar dig Niklas,vi för alltid!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0