ÄNTLIGEN!

Jag har bokat en tid hos frissan,helt otroligt bra!=)
Den 26 kl 10 så smäller det,haha....då åker minst 20cm bort,ska blir så underbart skönt att klippa bort det,är så himla glad att det äntligen blir av,tänker på det varje dag!=)
Ni som känner mig vet att dom lääängsta topparna är nere vid naveln,det är inte okej,haha:P
Ska bli så skönt att kunna spreja och fixa håret igen,mitt har ju varit så tungt och långt nu sista tiden att det inte gått att göra nåt åt skiten,dessutom så blir det så lätt tovor i håret nu och jag hatar det!!
Är sååå glad,vet precis hur jag vill ha det!=)
Niklas har dessutom lekt frissa på Gucci igår,han blev såå söööt!ser ut som en liten valp nu:P

Sminkdax nu,ska på intervju på jobbet vid 15 sen börjar jag jobba efter det och sen har vi personalmöte när vi stängt vid 18,får se hur det går:P


Tjingeling!
Saknar dig Niklas!<3


Kommentarer
Postat av: mela

aaaaaaaaaaaaaaah de va så roligt att träffa dig idag.. Gucci är sååå vacker=) Du kommer bli så hot när du klipt dig.. fast de e du ju redan aaaah

puss yellowhole uuhe hahha

2009-03-16 @ 22:40:59
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0