En liten stund....

Hann vara ute i solen en liten stund iaf,blev väl ca 1 timme innan ett gigantiskt moln tog över..suck!
Elvis kom och höll mig sällskap sista minuterna,han är så underbar min katt!<3
Vi gosade en stund innan han la sig under bordet i skuggan :P
När jag sedan gick så följde han efter mig in som en liten hund,...min sötnos!! <3









Nej nu ska jag ta ur disken ur diskmaskinen och sen funderar jag på att måla mina hyllor som jag köpte för ca 2-3månader sedan så jag tycker det är dax för det nu,haha!
Måste vika och sortera tvätten oxå som legat sedan i söndags....bara att sätta på TV'n som sällskap då:P
Måste träna oxå men det hinner jag göra sen,blir nog både träning på crossen och en springtur sen....Öland here I come!! ;P
Hoppas att jag är snygg och sexig då !! :P



Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0